راهنمای کامل خرید پریز کف خواب
نوشته شده توسط : ادمین جهان صنعت گستر

یکی از تجهیزات بسیار کاربردی در بسیاری از مراکز اداری و تجاری پریز کف خواب می‌باشد. پریز و جعبه کف خواب در جنس‌های گوناگونی مانند فلز یا پلاستیک و همچنین اشکال، ابعاد و ظرفیت‌های مختلفی توسط تولیدکنندگان تولید و در بازار عرضه می‌شوند. پریز کف خواب در مکان‌های مختلفی مانند بیمارستان، فرودگاه و به طور کلی در مکان‌های بزرگ که به نصب تعداد زیادی کلید، پریز و سوکت نیاز دارند، مورد استفاده واقع می‌شود. در واقع استفاده از این باکس‌ها موجب حفظ زیبایی محیط کار می‌شود. باکس کف خواب امروزه با عنوان پریز کف خواب دفنی نیز شناخته شده است دلیل این نامگذاری نصب این باکس‌ها در داخل زمین است. حال اگر مایلید با انواع، کاربرد و یا حتی مراحل نصب پریز کف خواب بیش‌تر آشنا شوید، با ما در ادامه همراه باشید.
چگونه پریز کف خواب را انتخاب کنیم؟
اگر قصد خرید پریز کف خواب را دارید، نکاتی در ارتباط با آن وجود دارد که بهتر است در هنگام خرید به آن توجه کنید تا بتواند یک پریز کف خواب مناسب با توجه به نیاز خود تهیه کنید. این نکات شامل موارد زیر می‌باشد.

تعداد ماژول: ماژول در واقع وسیله‌ای است همانند چند راهی برق که تعدادی پریز برق بر روی آن وجود دارد. تعداد ماژول‌های نرمال و استاندارد برای باکس کف خواب عبارت است از ۱ماژول، ۶ ماژول، ۱۲ ماژول و ۲۴ ماژول و شرکت‌های مختلف در واقع بر حسب تعداد ماژول‌ها که در داخل باکس‌های کف خواب نصب می‌شوند سایز این باکس‌های کف خواب را انتخاب و مشخص می‌کنند.

جنس جعبه پریز کف خواب: همانگونه که پيش‌تر گفته شد جنس جعبه کف خواب می‌تواند پلاستیکی و یا فلزی باشد. جعبه‌هایی که از جنس پلاستیک هستند، به طور معمول در برابر ضربه و فشار حساس می‌باشند و ممکن‌ است در بازه زمانی کوتاهی خراب شوند که در این شرایط شما مجبور به تعویض جعبه کف خواب هستید. این شرایط ممکن است‌ برای شما پر هزینه باشد. اما در ارتباط با جنس فلزی، نسبت به نوع پلاستيکی از مقاومت بالاتری برخوردار هستند مانند کف خواب استیل یا آلومینیومی که خاصیت ضد زنگی و ضد آبی دارند. به هر حال اینکه شما از کدام جنس استفاده کنید بستگی به شرایط شما دارد. در هنگام خرید می‌توانید با ارائه اطلاعات مربوط به ساختمان مورد نظرتان به کارشناس فروش انتخاب بهتری داشته باشید.
انواع باکس کف خواب بر اساس جنس
باکس پریز کف خواب از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه همانگونه که می‌دانید این باکس‌ها در داخل زمین نصب می‌شوند بنابراین تحت فشارهای زیادی مانند وزن افراد، فشار ناشی از میزهای اداری و…هستند. به طور کلی باکس پریز کف خواب را بر اساس جنس به سه دسته کلی استیل، آلومینیوم و پلاستیکی طبقه بندی می‌کنند.

باکس کف خواب پلاستیکی
باکس‌های کف خواب پلاستیکی در محل لولای درب در برابر ضربه و فشار حساس می‌باشند بنابراین در هنگام خرید بهتر است نکات زیر را در نظر بگیرید.
در درب و رویه باکس کف خواب پلاستیکی، باید ورق سایز دو میلی متری نصب شود تا در هنگام عبور افراد از روی آن، بدنه پلاستیکی نشکند و از خود مقاومت نشان دهد. همچنین صدای کم‌تری تولید کند.
برای جلوگیری از شکسته شدن لولای درب باکس کف خواب پلاستیکی که در بدنه کف خواب می‌باشد، بهتر است از جنس فلز باشد. در این صورت با گذشت زمان آسیب نمی‌بیند و نمی‌شکند.
محل خروجی کابل‌ها باید محافظ داشته باشد چراکه کابلی که از درب کف خواب خارج می‌شود ممکن است در اثر فشار ناشی از پا قطع شود.
پلاستیک مورد استفاده در باکس‌های کف خواب نباید خشک باشد. بهتر است از جنس پلی آمید یا پلی کربنات باشد.

 




:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: